0
Det kom ett brev, mejl borde jag väl säga – men jag är så gammeldags att jag betraktar mejl som brev. I alla fall de som kommer från vänner som har något att berätta. Den här vännen hade något att berätta, men jag har svårt att förlika mig med privatbrev som är fyllda med mkt, iofs, iaf, irl. möjl.
Är det så himla besvärligt att skriva ut orden? Hur många fler brev hinner man skriva bara genom att förkorta var och varannat ord? Med vänlig hälsning har jag ondgjort mig över tidigare, liksom att hälsa genom sig själv, när man är ensam om att skriva brevet.
Är det så himla besvärligt att skriva ut orden? Hur många fler brev hinner man skriva bara genom att förkorta var och varannat ord? Med vänlig hälsning har jag ondgjort mig över tidigare, liksom att hälsa genom sig själv, när man är ensam om att skriva brevet.

