
Eftersom Olgakatt säger att det är ont om gulsippor på bloggarna i år, så får jag väl visa upp en av våra.
Och när jag ändå är i farten så visar jag väl upp en av bollvivorna — de vita, som jag tycker bättre om, har inte slagit ut ännu.
Ett minne från barnkrubban trillar ut. Vi var på studiebesök på en bondgård, jag minns precis hur det såg ut där bussen parkerade och jag minns hur ladu-gården såg ut — men mitt enda minne av studiebe-söket är att katterna var söta.