PÅ LIVETS TRASSLIGA BASTMATTA

Visar inlägg med etikett blommor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett blommor. Visa alla inlägg
fredag 29 april 2011

Gulsippa

›
Eftersom Olgakatt säger att det är ont om gulsippor på bloggarna i år, så får jag väl visa upp en av våra. Och när jag ändå är i farten så v...
9 kommentarer:
torsdag 30 september 2010

Än blommar det

›
7 kommentarer:
torsdag 29 april 2010

Ett blommigt minne

›
Evening Flower Pablo Picasso . I en kommentar säger Pettas att hon inte plockar de vackra konvaljerna — och jag blir glad, ibland får jag ...
6 kommentarer:
›
Startsida
Visa webbversion

Om mig

Mitt foto
em
Visa hela min profil
Använder Blogger.