PÅ LIVETS TRASSLIGA BASTMATTA
Visar inlägg med etikett
blommor
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
blommor
.
Visa alla inlägg
fredag 29 april 2011
Gulsippa
›
Eftersom Olgakatt säger att det är ont om gulsippor på bloggarna i år, så får jag väl visa upp en av våra. Och när jag ändå är i farten så v...
9 kommentarer:
torsdag 30 september 2010
Än blommar det
›
7 kommentarer:
torsdag 29 april 2010
Ett blommigt minne
›
Evening Flower Pablo Picasso . I en kommentar säger Pettas att hon inte plockar de vackra konvaljerna — och jag blir glad, ibland får jag ...
6 kommentarer:
›
Startsida
Visa webbversion