Ogräs
12 timmar sedan
Nej, jag bjuder inte på choklad i dag — hoppas att jag inte lockade hit någon som blir besviken nu. Men jag har forstatt att göra vävnotor medan jag lyssnar på radio — i dag var det "Filosofiska rummet" jag lyssnade till. Och temat blev choklad eftersom mina goda vänner hade med sig god choklad.