Visar inlägg med etikett grumpy. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett grumpy. Visa alla inlägg

onsdag 11 mars 2009

Solen skiner


och jag är på dåligt humör. Livet har helt enkelt varit för över-väldigande på sistone — vilket är orsaken till att det finns så många obesvarade kommen-tarer på bloggen och obesvarade mejl i en fil som heter "svara".
Håll ut — jag kommer förhoppningsvis upp till ytan inom en inte alltför avlägsen framtid.
P.S. Nej, jag kom inte med i NIH — förmodligen på grund av byråkratiskt strul och problem med översättningar. Som svar på ett antal frågor hänvisar jag till detta inlägg.