och jag är på dåligt humör. Livet har helt enkelt varit för över-väldigande på sistone — vilket är orsaken till att det finns så många obesvarade kommen-tarer på bloggen och obesvarade mejl i en fil som heter "svara".
Håll ut — jag kommer förhoppningsvis upp till ytan inom en inte alltför avlägsen framtid.
P.S. Nej, jag kom inte med i NIH — förmodligen på grund av byråkratiskt strul och problem med översättningar. Som svar på ett antal frågor hänvisar jag till detta inlägg.
Håll ut — jag kommer förhoppningsvis upp till ytan inom en inte alltför avlägsen framtid.
P.S. Nej, jag kom inte med i NIH — förmodligen på grund av byråkratiskt strul och problem med översättningar. Som svar på ett antal frågor hänvisar jag till detta inlägg.
