
I höstas visade Lisette en bild på sin utslagna Stapelia grandiflora (kallas även asblomma och ordensstjär-na). Eftersom den blommade med större och ljusare blommor än mina så beslöt vi oss för att byta skott. Och nu har en av mina plantor slagit ut. Så här ser de ut, Lisette. Och de har en svag obehaglig lukt — men de stinker inte.
