onsdag 11 mars 2009

Solen skiner


och jag är på dåligt humör. Livet har helt enkelt varit för över-väldigande på sistone — vilket är orsaken till att det finns så många obesvarade kommen-tarer på bloggen och obesvarade mejl i en fil som heter "svara".
Håll ut — jag kommer förhoppningsvis upp till ytan inom en inte alltför avlägsen framtid.
P.S. Nej, jag kom inte med i NIH — förmodligen på grund av byråkratiskt strul och problem med översättningar. Som svar på ett antal frågor hänvisar jag till detta inlägg.

7 kommentarer:

  1. Ta hand om dig! Läs något roligt och vet att vi är många som tänker på dig!
    love,
    Q

    SvaraRadera
  2. P. S.
    Och bry dig inte om att svara på NÅGOT förrän du orkar!
    Q, igen

    SvaraRadera
  3. Håll ut!
    Vilken vacker duk till eftermiddagsteet på te-bloggen. Så duktig du är, jag kan bara väva på fyra skaft och behöver hjälp med uppsättningen. Och du skapar såna här vackra saker!

    SvaraRadera
  4. Ta hand om dig! Jag skickar varma tankar!

    SvaraRadera
  5. kram från Mette

    SvaraRadera
  6. Hej em!

    Jag vill bara hälsa på och tacka dig för att du delade med dig. Du har en sådan stark integritet och det respekterar jag.

    En ny vän i bloggvärlden

    SvaraRadera
  7. Sköt om dig!
    kram Ellesn

    SvaraRadera