fredag 6 mars 2009

Dagens längtan


2 kommentarer:

  1. Nu har det blivit en sport att gå in här och gissa vad du längtar efter ;)

    Den här bilden säger mig att jag tittar alldeles för slarvigt på växter. Man ska gå nära, man ska använda förstoringsglas.

    Vad är nu detta? Kan det vara kattmynta, eller kantnepeta som den också heter?

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Christina,
    Jag landade just vid datorn efter att ha riskerat mitt unga liv i den glashala backen till brevlådan.
    Jo men visst har du rätt - du kan dina växter!
    Det är knepigt med närbilder, ibland när jag inte gett en bild ett korrekt namn på en gång så kan jag få fundera länge och kanske kolla med en flora innan jag är säker på vad det är.
    Margaretha
    som ska hoppa över till stationen nu.

    SvaraRadera