onsdag 25 januari 2017

1456

dagar kvar
i

2 kommentarer:

  1. Men vad väntar kommande 1456 dagar på din blogg... Finns så många bilder på Vita huset att tillgå?
    Ditt drag, ditt upplägg är genialiskt, gigantiskt och spännande.

    Och nuvarande president har jag, liksom du förstår jag, svårt att tro ska göra världen en bättre plats att leva i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Viola,
      Hur många bilder som finns på vita huset vet jag inte - men de är många, och ofta förvillande lika varandra. Men jag räknar kallt med att kunna använda samma bilder efter ett år eller så - tror inte att någon minns.

      Vi är nog lika oroliga, du och jag och de flesta som läser min blogg - det kommer säkert att bli dagar då vi får påminna oss själva om att börja andas igen.
      Margaretha

      Radera