tisdag 22 september 2009

Utflykt i rymden

Alltid snavar man över något trevligt när man söker information på nätet. Så klickar jag mig fram genom sajber-rymden – timmarna går och jag minns inte längre vad jag sökte från början. Men vad gör väl det när man hittar trevliga bilder.
På den här sidan finns flera intressanta länkar. Jag har inte hunnit utforska dem alla men här kommer tre av mina favoriter.

.

The Most Interesting Libraries of the World

The Most Interesting Bookstores of the World


Amazing Bookmarks - a picture gallery
,
Den roliga lampan här ovan, och andra fiffiga bokmärken kan man hitta här.


2 kommentarer:

  1. Som vanligt lärorikt och roligt att läsa dina inlägg!

    SvaraRadera
  2. Mira,
    Nu har jag ändrat en aning på länkarna, så det syns bättre vad man kan klicka på.
    Jag önskar dig en glad och "klickfull" dag!
    Margaretha

    SvaraRadera