fredag 3 maj 2019

628

dagar kvar 
i


10 kommentarer:

  1. Den här nedräkningen är något av det segaste jag har upplevt. Dagarna går och det är härligt att se att dagarna blir färre med tanke på presidenten men ...
    Undrar om de har växthus där ännu?
    Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Karin, det är plågsamt långsamt.
      Den här bilden är ju gammal, jag har ingen aning om huruvida de har växthus eller ej - vi får fråga någon som bor i närheten. Fast det gör ingen av mina vänner.
      Och presidenten är nog inte det minsta road av grönsaker...
      Margaretha

      Radera
  2. Hörde på Ekot idag att arbetslösheten aldrig varit så låg i USA tidigare som nu. Så DT blir kanske kvar en period till :-( ?
    Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingrid,
      Jag hörde också denna förfärliga framtidsutsikt, och fick en klump i magen.
      Måtte det inte gå så illa! Han lär ju ha ljugit över tiotusen gånger, kanske det går att sätta dit honom för det‽
      Margaretha

      Radera
  3. Det är obegripligt att han kunde bli president!

    Tack igen, jag uppskattar dina vettiga kommentarer!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ija,
      Helt ofattbart!

      Känner mig lite som den våta filten i somligas sällskap - men jag orkar inte med alla infantila kommentarer med klapp på huvudet. Du skulle väl för höge farao inte skriva något om du inte visste att det var så. och man skriver inte heller något som man tycker är dåligt!!!
      Margaretha
      som har svårt för
      att sluta när hon
      kommer i farten

      Radera
    2. Fortsätt med dina kommentarer, du är jordens salt!!!

      Radera
    3. Tack Ija, jag kommer att fortsätta när andan faller på - just nu gör den det rätt sällan. Tanke och handling äro definitivt inte ett för tillfället.
      M

      Radera
  4. Haha! Jag vet vad ni menar - det var därför jag slutade blogga.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åse,
      Du är artigare än jag, så jag förstår dig.
      M

      Radera