torsdag 19 juli 2012

Jag är rädd för

att varken dagens kundtjänster eller reklamfolk, skulle vinna något pris i en stavningstävling.


Som jag skrivit om tidigare får jag passande (passande?) reklam tillsammans med posten som ramlar in på mitt googlekonto. 
Vad jag eller någon annan skrivit om som får storebror att tro att jag är intresserad av "ett ankringsområde utanför hamnen", kan jag inte räkna ut. Men att förlägga den dåliga andedräkten till redden är kanske ett gott förslag  för alla utom för dem som vistas där.

2 kommentarer:

  1. Riktigt komiskt blev det. Förmodligen var det inte det reklamaren vill uppnå.

    Jag har också funderat på varför Google-annonsörerna vill att jag ska banta eller bleka tänderna!

    hälsar Maggan som snart ska ut och plocka av vinbären

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maggan,
      Nej, det var nog inte avsikten - men man lägger onekligen märke till den sortens annonser.
      Kanske ska vi vara glada över att få reklam som inte passar oss, det måste ju betyda att Google inte har någon vidare koll på oss.
      Margaretha
      vars vinbär inte
      alls är mogna än

      Radera