fredag 10 augusti 2018

En perfekt present

det vill säga jag tycker det var en perfekt present, och blev jätteglad för den. Men jag vet att det finns de som skulle ha blivit stötta över att inte få något mer exklusivt, i synnerhet om födelsedagen slutar på en femma eller nolla.

 Men som sagt, för mig betydde det att gåvan var vald med omsorg, av någon som känner mig väl.
I den lilla gröna asken fanns en matta av hampa (8x8 cm), och en fröpåse. På den senare stod det på klingande danska "pink grønkål". 
Jag följde instruktionera till punkt och pricka, blötte hampamattan och strödde ut fröna på den. Nu på femte dagen är den nästan färdig att skörda.


Vill även du ge bort en perfekt present så gå till tinygardens.dk

2 kommentarer:

  1. verkligen en perfekt och rolig present!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det. Och det har växt otroligt mycket sedan i går morse när jag tog den här bilden.
      Margaretha

      Radera