torsdag 22 oktober 2009

Pausmusik

Woman Playing a Lute
Bartolomeo Veneto
1502-1555

2 kommentarer:

  1. Top of the morning!
    Din e-post studsar!
    Tack för både musik-konstbilder och läskonstbilder. Jag, liksom alla andra uppskattar allt ditt arbete.
    Jag håller dig i ljuset och hoppas...
    love,
    Q

    SvaraRadera
  2. Q min vän,
    Jag får mejl, så det är inte all post som studsar... heaven knows (så får man inte säga, men just nu ramlade det ur mig) hur mycket mejl som försvinner. I går fick jag reda på att ett mejl jag skickat i början av månaden aldrig kommit fram. Å andra sidan kommer snigelpost också bort - och väntar man inte ett brev får man ju aldrig reda på vad som kommer bort. Varken på marken eller i rymden. Fast när markbunden post försvinner så kan man ju undra vart den ta'r vägen.
    Roligt att du gillar bilderna - ja, det hjälper.
    Tack! Det är gott att veta.
    love,
    M

    SvaraRadera