lördag 4 juni 2011

städansvarig

7 kommentarer:

  1. Vi hade en sån dammsugarrobot för några år sen tills den havererade. Jag saknar den mycket och funderar på att köpa en ny.
    Jag såg den här lilla obetalbara filmen då och erbjöd mina katter en åktur men de tackade nej!

    SvaraRadera
  2. Undrar om man kan hyra katten nu och då för hjälp med städandet? Man kan inte bli annat än glad över sådana här filmer:)

    Karin

    SvaraRadera
  3. Olgakatt,
    En kompis har en robotdammsugare som hon älskar. Jag får nog fortsätta att använda min gamla maskin, som säkert har bortåt 50 år på nacken. Men den är mer sugen än många moderna dammsugare, så jag ska inte klaga. Åskar är inte rädd för den, men det vete 17 om han skulle vilja åka med.

    Karin,
    Räkna inte med Åskar - det är gossen som gör vad han vill när han vill. Men det skulle kanske vara kul att åka med själv?

    Margaretha
    i skuggan där
    det är över
    30 grader

    SvaraRadera
  4. Renée,
    Från min synpunkt sett är det mer nytta än nöje - men så är jag ju inte heller en katt!
    Margaretha
    som understundom är
    en riktig katta

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Och så eftertorkar han med svansen...

    SvaraRadera
  6. Mira,
    Åskars enda bidrag till städningen är att håra ned, han vill inte ens titta på filmsnutten för att lära sig!
    Min förra katt hade inte klarat eftertorkningen eftersom han inte hade svans.
    Margaretha

    SvaraRadera