måndag 6 juni 2011

Ja, det gör det

6 kommentarer:

  1. Vill också ha men på fredag! Du kan väl blåsa dropparna hitåt då?

    Karin

    SvaraRadera
  2. Kunde också tänka mig några mm, men INTE på fredag. Hade hoppats på en skur idag när vi inte var hemma, men fick tji.

    SvaraRadera
  3. Det kan behövas, men det får gärna komma på natten.

    SvaraRadera
  4. Så det drippelidroppar på dig idag. Jag tycker så mycket om den sången, men minns den på svenska och det var en favorit. Roligt för jag har inte tänkt på den på massor av år. Härligt för blomsterna att få lite vatten. Kram

    SvaraRadera
  5. Inte faller dom utan fullständigt vräker ner tilsammans med blixt och dunder! Dåligt med nattsömnen!

    SvaraRadera
  6. Karin,
    Jag ska med glädje försöka att effektuera din regnbeställning på fredag.

    Olgakatt,
    Bara min lungkapacitet räcker till, så blåser jag regnmolnen från Skåne till Åland på fredag!

    OK Chris,
    Jag har noterat att du bara vill ha nattliga regn - och har redan börjat jobba på det.

    Magdalena,
    Minns den inte alls på svenska, men även på engelsk var den väl näst intill en landsplåga, då när det begav sig.

    Renée,
    Så värst mycket regn blev det inte - det mullrade på avstånd och vi såg en del blixtar, men efter tio minuter upphörde regnet.

    Margaretha

    SvaraRadera