lördag 12 februari 2011

Grinigt

Man ska nog inte blogga när man är så grinig som jag är i dag. Så jag bläddrar bland dagens bokfynd — utan att kunna bestämma mig för en bok. Tittar på bilder, nickar till, tittar på fler bilder, makar på älsklingen för att kunna läsa på skärmen och nickar till igen. Kanske blir jag mindre benägen att spy galla på bastmattan om jag gör slag i saken och ägnar mig åt en av de saker jag är verkligt bra på — att sova.

Det är väl ingen som tror att jag har en så'n här läskig säng!

6 kommentarer:

  1. Man måste få vara grinig ibland. Hade jag inget vatten och fel på datorn, skulle jag vara skitsur.
    Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Nej, men en sån söt nattmössa, väl?

    SvaraRadera
  3. Sov gott! Hoppas du har varma stickade sockor på dig också! Man sover så gott då!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har kunnat sova bort det griniga. En av anledningarna vet jag, för jag talade med henne i går, och blev väldigt grinig själv.
    kram från
    Mette

    SvaraRadera
  5. Jag kan bara gissa, och skicka massor med positiva tankar.
    Det är sååååå sent, men vi hörs. Ännu senare.
    love,
    Q

    SvaraRadera
  6. Annkatrin,
    Det är nog en mängd små förtretligheter som sammantaget blev för mycket.

    Olgakatt,
    Nat(t)urligtvis, chica nattmössor är min passion.

    Karin,
    Tack! Nej, inga sockor - jag är en barfotalasse - men en värmedyna och älsklingen.

    Mette,
    Skönt att det inte bara är jag som reagerar så!

    Q,
    Är du fortfarande vaken, vid denna timma?
    Tack!

    Margaretha

    SvaraRadera