lördag 24 september 2011

Blogger och jag


Jag brukar tänka mig för innan jag går med på att uppgradera något. Förresten, kan ingen förbarma sig och komma på ett bättre ord? Men i går när jag slog på datorn frågar den om jag vill uppgradera till Explorer 9. Bara för att slippa tänka, klickar jag på ja — något som jag nu ångrar. Mest av allt därför att jag inte längre kan publicera inläggen utan att byta webläsare. Varför i all världen har det blivit så här?Någon som vet om det går att åtgärda?

4 kommentarer:

  1. Vad ska du öht med Explorer till?
    När det finns Firefox eller Opera!

    SvaraRadera
  2. olgakatt,
    Därför att jag trots allt, i motsats till många, trivs med Explorer. Förmodligen på samma vis som man gillar sina gamla utgångna skor.
    Kanske år jag tänka om - Opera har jag inte ens provat...
    Margaretha

    SvaraRadera
  3. Firefox har fungerat utmärkt för min del sedan jag gav Explorer på båten som jag inte alls blev nöjd med av olika orsaker som jag inte ens minns längre..

    Karin

    SvaraRadera
  4. Karin,
    Misstänker att jag får tänka om. Vilket är svårt för gamla tanter. Särskilt som jag försökte plocka hem Firefox förut i dag - men ingenting hände. Sån't kan få mig att sluta använda datorn!
    Hade Firefox tidigare, men massor försvann när jag hade problem senast. Senast? Som om det inte alltid är något strul..
    M

    SvaraRadera