söndag 28 april 2013

Ingen kelgris



en kelefant?

6 kommentarer:

  1. Haha. Jag vill ha en kelefant!, om den aldrig blir större än den här lilla gulliga kelefanten förstås.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kolja,
      Har alttid gillat elefanter, och det här är ju ett behändigt format - så länge det varar.

      Radera
  2. gulligt och roligt!
    funderar på om, och i så fall hur, jag ska uttrycka mig. jag har erfarenheter och synpunkter, men....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Debbie,
      Det kanske ger sig när du är utvilad.
      Margaretha

      Radera
  3. Det kanske finns miniatyrelefanter, jag menar det finns ju minigrisar, så då kan man väl korsa fram små elefanter.
    sköt om dig!
    kram från Mette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mette,
      Jo, men det finns det ju - kommer ett inlägg.
      Margaretha

      Radera