onsdag 4 februari 2009

Och det här drömmer jag om






12 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Förlåt jag strula till det och blev tvungen att ta bort kommentaren, så fick jag lära mig det.
    Blev det något bröd?
    Han är så söt din älskling!
    Ja, vem längtar inte efter att få sitta i solen och äta bär?
    Min mormor brukade baka en Jenny Lind kaka men jag vet inte om det är samma recept som på te-bloggen. Ska höra om någon i familjen vet. Så söt hon var Jenny Lind. Och dagen te bild är jättefin!
    love,
    Q
    Borde jag ha kommenterat de olika inläggen efter varje inlägg? Verkar lite opraktiskt.

    SvaraRadera
  3. God kväll!
    Härliga sommarbilder att drömma till! Håll ut! Snart är vi där!
    Kram, Maggan

    SvaraRadera
  4. Q,
    Jo, vi fick riktigt goda bullar - och många fler än jag planerat.
    Det spelar ingen roll var du svarar, särskilt som jag kan tänka mig att du som inte har en konto bara vill gå tillbaka till ett ställe för att kolla eventuellt svar.
    Spännande att höra om "din" Jenny Lind kaka är densamma - kanske kan du få fram lite bakgrund till den. Jag kommer nog att presentera fler recept från samma bok - trots att den är gammal verkar recepten användbara.
    Visst är min älskling söt, sötare, sötast!!!
    Kram,
    Margaretha

    SvaraRadera
  5. Vojne, vilken fin ny header!

    Och underbara foton som väcker så mycket längtan inombords.

    SvaraRadera
  6. Maggan,
    Ja, när vi drack te nyss, sa' vi just att om fyra månader kan vi förhoppningsvis dricka kvällsteet på kökstrappen. Och med tanke på hur fort åren rinner iväg, så är vi snart där.
    Margaretha

    SvaraRadera
  7. Tack! Det var så trist utan bild - men jag har haft för många bilder att välja på, då blev det ingen alls. Ja, nog längtar man - men som jag skrev nyss så dröjer det inte förrän sommaren är här. Och se'n är det nästan jul.....
    Margaretha

    SvaraRadera
  8. Åååååååååå, sommar!
    Jag har undrat som Q om man kan svara på olika inlägg på ett och samma ställe. Så bra att jag kan det, jag har ju inte heller något konto, inget som jag använder i alla fall, så det är enklare att få allt på ett ställe. Te-temat är jättefint, men skulle du inte kunna ha en länk från bastmattan till den. Är det svårt?
    kram från Mette

    SvaraRadera
  9. Flette-Mette, Inte svårt alls - jag har satt upp te-bloggen på blogglistan.
    Vi hörs, nu ska jag sova.
    kram,
    Margaretha

    SvaraRadera
  10. Sommar! Den känns lite avlägsen just nu, men snart är vi där med ljusa sommarkvällar, bär och blommor och ljumma sommarvindar...

    SvaraRadera
  11. Mossfolk,
    Godmorgon, fast det är väl nästan godmiddag för dig...
    Just nu är det svårt att fatta att man snart (nåja, allt är relativt) kommer att kunna gå barfota i gräset och sitta i skuggan och njuta av livet...
    Jag blundar och drömmer.
    Margaretha

    SvaraRadera
  12. Fantastiska bilder!
    tique

    SvaraRadera