torsdag 2 april 2009

Dagens längtan


5 kommentarer:

  1. Har inga superlativ kvar ;-)
    Hur är läget?
    kram från Mette

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Mette, det är lika spännande varje morgon att titta in hos dig och få en skönhetsupplevelse!
    Love,
    Q

    SvaraRadera
  3. Tack kära vänner,
    allt väl, om än lite mycket just nu. Strax far vi till MT - först till mottagningen som dagens sista p. - efteråt har vi trevligt. Orkar jag inte köra hem så stannar vi över natten.
    love,
    M

    SvaraRadera
  4. Så himla vackert, ser ut som en biskops-kräkla :)

    SvaraRadera
  5. Jag tänker på dem som "fiddlehead" - som man äter i USA. Men jag vet inte om just denna sort är ätlig. Du kan läsa om det på http://en.wikipedia.org/wiki/Fiddlehead_fern där står de latinska namnen så jag ska kolla om vi har några ätliga sorter här.
    Margaretha

    SvaraRadera