tisdag 27 januari 2009

Que serat serat

Conceptual DNA Research DNA Computers Finger Hand

British Politician Sir Winston Churchill, Formal Portrait at Desk
På BB sa man att jag liknade Churchill.

The Banker and His Wife, målning av Marinus van Reymerswaele (1490-1567)
Får man ta' varuprov med sig hem?

Professor Benjamin Howard Rand, målning av Thomas Eakins (1844-1916)
Möjligtvis för kattens skull..

The Judge And Jury Society In The Cider Cellar, målning av A. S. Henning
Det skulle vara för den röda "robens" skull....

Din personlighetstyp:
Bestämda och uppriktiga. Födda ledare. Utomordentlig förmåga att förstå övergripande organisatoriska problem och finna hållbara lösningar. Intelligenta och allmänbildade, ofta mycket bra talare. Värderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dåligt organiserad verksamhet.
0
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Företagsledare, VD:ar, organisationsgrundare, affärsföreståndare, chefer, entreprenörer, domare, advokater, jurister, datakonsulter, universitetslärare, politiker, kreditrådgivare, fackrepresentanter, marknadschefer, banktjänstemän, systemanalytiker, forskare.
0
Hos Mossfolk hittar jag en länk till ett personlighetstest — det bästa jag stött på säger hon. Det måste jag naturligtvis prova.
0
Nja, vet inte vad jag ska säga. Inget av de föreslagna yrkena tilltalar mig. Jag är nöjd med min lott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar