tisdag 6 oktober 2009

På pricken

6 kommentarer:

  1. Skrattar bara jag tänker på filmen! Den är verkligen på pricken!
    Jag funderar fortfarande, men ska försöka skärpa mig.
    Sköt om dig!
    kram från Mette

    SvaraRadera
  2. Det är på musiken jag funderar. Men det kanske du förstod.
    Annars funderar jag aldrig!
    kram igen!

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha ha ha ha ha! Ha ha ha ha ha ha ha! Ha ha ha ha ha ha ha!Ha ha ha ha ha ha ha! Ha ha ha ha ha ha ha! Fniss! Snyft! Ha ha ha ha ha ha ha! Ha ha ha ha ha ha ha! Fniss! Suck!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kunde skratta dig frisk!
    Margaretha

    SvaraRadera
  5. Simon's cat är så underbar :D
    Den här hade jag inte sett förut, jätterolig!

    SvaraRadera
  6. Den här var också ny för mig, när jag ramlade över den häromdagen. Den bästa av dem jag sett.
    Läste på Simons hemsida att det kan behövas 25 teckningar per sekund! Jag prövade att göra tecknad film i min ungdom och är full av beundran!
    Margaretha

    SvaraRadera