torsdag 9 juli 2009

Hemma


Hemma efter en perfekt semester.

4 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig...

    SvaraRadera
  2. Ja, välkommen tillbaka Em, säger även jag. Jag har också saknat dig!

    SvaraRadera
  3. Tack båda två!
    Det blir nog inte så mycket bloggande den närmsta tiden eftersom jag har två omgångar gäster i kulisserna. Men jag ska försöka läsa ikapp på era bloggar.
    Jag gjorde en blixtvisit på en del bloggar i går men var för trött för att egentligen förstå vad jag läste.
    Mira, jag var så ledsen att höra att Hassel fått sluta sina dagar. Det är så ohyggligt svårt att förlora sina följeslagare - du finns i mina tankar!
    Ni ska båda ha det så gott i regnet!
    Margaretha

    SvaraRadera
  4. Hassel - vår älskling - var en gammal voffs. Inte desto mindre går vi runt här med hål i våra hjärtan... Tack för din medkänsla!

    SvaraRadera