lördag 5 december 2009

Garntjänst och jag

Här sitter jag vid brasan och stickar mina sockor med garn från Garntjänst och inser att det är på tiden att jag berättar hur det gick se'n — även om sista ordet inte är sagt.
Jag ser att det är många som hamnat hos mig (på detta inlägg) när de sökt på Garntjänst — så även Garntjänst. Johan Westerdahl, ansvarig för Garn-tjänst bad i en kommentar att jag skulle kontakta honom, vilket jag gjorde. Vår korrespondens är inte avslutad men vi har enats om att jag fick ett dåligt bemötande.

Internationellt sett har garnfirmor ett rykte om sig att inte svara på brev och att vara allmänt nonchalanta — så det känns gott att veta att man åtminstone kan lita på våra svenska leverantörer.
Se'n kan man ju fråga sig varför i all världen jag köper mer garn när jag har ett helt hus fyllt med garn — men det är en annan historia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar