lördag 10 maj 2008

Två tranor på ett gärde — inte någon ovanlig syn men jag tycker alltid att det är lika roligt. Jag kunde stanna bilen och få min bild från vägen. För mig är det något magiskt med tranor — men det är inte alla som ser det så. En av mina taxi-killar tycker inte alls om dem "de ser så slarviga ut". Så pedantisk är inte jag!

Ljuvliga sommarvarma dagar, svårt att förstå att vi bara är i början av maj. Klippte gräset i början av veckan — så tidigt har jag väl aldrig förr varit ute med gräsklipparen — och de behöver klippas igen. Vilken ände av trädgården jag än arbetar känns det som jag borde vara på tre andra ställen...

Har fortfarande en del problem med datorn — det är därför det inte blivit mer "patientprat". Dessutom har jag en känsla av att det kommer att bli glest mellan inläggen så här i sommartid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar