PÅ LIVETS TRASSLIGA BASTMATTA
Visar inlägg med etikett
di
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
di
.
Visa alla inlägg
tisdag 26 januari 2010
Vi har det bra
›
Jag har gnölat en del om vår svenska sjukvård — och jag tycker att det finns en hel del att gnöla om — men när jag hör, och ser, hur sjukvår...
12 kommentarer:
›
Startsida
Visa webbversion