PÅ LIVETS TRASSLIGA BASTMATTA

Visar inlägg med etikett di. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett di. Visa alla inlägg
tisdag 26 januari 2010

Vi har det bra

›
Jag har gnölat en del om vår svenska sjukvård — och jag tycker att det finns en hel del att gnöla om — men när jag hör, och ser, hur sjukvår...
12 kommentarer:
›
Startsida
Visa webbversion

Om mig

Mitt foto
em
Visa hela min profil
Använder Blogger.