PÅ LIVETS TRASSLIGA BASTMATTA

Visar inlägg med etikett pump. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett pump. Visa alla inlägg
torsdag 23 juli 2009

Nu

›
finns inlägget om portar och pumpar på plats.
onsdag 29 april 2009

Acer rubrum och acer datoris

›
0 Mina rödlönnar blommar så vacker nu – och helt utslagen blir jag av att lära mig Vista i min nya dator som helt passande heter Acer. Fast...
3 kommentarer:
fredag 14 mars 2008

Länge leve tekniken

›
Datorer är fantastiska – så länge de fungerar! Min e-post fungerar inte. Talade med en supporter i går – tyvärr talade vi inte samma språk. ...
1 kommentar:
›
Startsida
Visa webbversion

Om mig

Mitt foto
em
Visa hela min profil
Använder Blogger.