PÅ LIVETS TRASSLIGA BASTMATTA
Visar inlägg med etikett
pump
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
pump
.
Visa alla inlägg
torsdag 23 juli 2009
Nu
›
finns inlägget om portar och pumpar på plats.
onsdag 29 april 2009
Acer rubrum och acer datoris
›
0 Mina rödlönnar blommar så vacker nu – och helt utslagen blir jag av att lära mig Vista i min nya dator som helt passande heter Acer. Fast...
3 kommentarer:
fredag 14 mars 2008
Länge leve tekniken
›
Datorer är fantastiska – så länge de fungerar! Min e-post fungerar inte. Talade med en supporter i går – tyvärr talade vi inte samma språk. ...
1 kommentar:
›
Startsida
Visa webbversion