PÅ LIVETS TRASSLIGA BASTMATTA

Visar inlägg med etikett kommunikation. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kommunikation. Visa alla inlägg
fredag 14 mars 2008

Länge leve tekniken

›
Datorer är fantastiska – så länge de fungerar! Min e-post fungerar inte. Talade med en supporter i går – tyvärr talade vi inte samma språk. ...
1 kommentar:
›
Startsida
Visa webbversion

Om mig

Mitt foto
em
Visa hela min profil
Använder Blogger.