PÅ LIVETS TRASSLIGA BASTMATTA
Visar inlägg med etikett
euphorbia
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
euphorbia
.
Visa alla inlägg
tisdag 17 november 2009
I dag funderar jag på
›
fast jag har kläder på mig . 1. om inte alla svenskar är européer — oavsett vad vi tycker om EU? 2. om något kan vara mer eller mindre trad...
4 kommentarer:
måndag 30 mars 2009
Dagens längtan
›
›
Startsida
Visa webbversion