PÅ LIVETS TRASSLIGA BASTMATTA

Visar inlägg med etikett euphorbia. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett euphorbia. Visa alla inlägg
tisdag 17 november 2009

I dag funderar jag på

›
fast jag har kläder på mig . 1. om inte alla svenskar är européer — oavsett vad vi tycker om EU? 2. om något kan vara mer eller mindre trad...
4 kommentarer:
måndag 30 mars 2009

Dagens längtan

›
›
Startsida
Visa webbversion

Om mig

Mitt foto
em
Visa hela min profil
Använder Blogger.