PÅ LIVETS TRASSLIGA BASTMATTA
Visar inlägg med etikett
e-post
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
e-post
.
Visa alla inlägg
fredag 14 mars 2008
Länge leve tekniken
›
Datorer är fantastiska – så länge de fungerar! Min e-post fungerar inte. Talade med en supporter i går – tyvärr talade vi inte samma språk. ...
1 kommentar:
›
Startsida
Visa webbversion